Αυτούς τους τρεις τύπους υπαλλήλων πρέπει να τους απολύεις άμεσα..




Αυτούς τους τρεις τύπους υπαλλήλων πρέπει να τους απολύεις άμεσα..Ένας επιχειρηματίας έχει περιορισμένο χρόνο, έτσι χρειάζεται η
πρόσληψη ικανών συνεργατών, αφού είναι ανθρωπίνως αδύνατο να τα καταφέρνει όλα μόνος του. Ακόμα όμως και όλα να είναι άκρως οργανωμένα, σύμφωνα με τον Business Insider, όλοι οι επαγγελματίες έρχονται αντιμέτωποι με τουλάχιστον έναν εργαζόμενο που τους προκαλεί μία κάποια... μεγαλύτερη ανησυχία.

Υπάρχουν μερικοί εργαζόμενοι που «καταφέρνουν» οι προϊστάμενοί τους να ασχολούνται με αυτούς και όχι με τις αρμοδιότητες και τις δουλειές που πρέπει να κάνουν.

Αυτοί είναι οι υπάλληλοι που σύμφωνα με τον B.I. πρέπει να απομακρύνονται από την δουλεία και μάλιστα το συντομότερο δυνατό.

Ποιοι είναι όμως οι τρεις τύποι υπαλλήλου που δεν πρέπει να προσλαμβάνεσαι κανείς ή χειρότερα πρέπει να... απολύονται άμεσα.

Πρώτος τύπος είναι η "Drama Queen".

Πρόκειται για τους εργαζόμενους που συνήθως είναι αυτοί οι οποίοι «ανακατεύουν» τα πράγματα στο γραφείο, αλλά μετά αποτραβιούνται, αφήνοντας του άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα, ενώ πολλές φορές βρίσκονται και αυτοί στο κέντρο των διαφωνιών.

Συνήθως είναι αυτοί που θα πουν πράγματα για τους άλλους, ενώ απαιτούν συνεχώς την προσοχή.

Η διαχείριση ενός υπαλλήλου "Drama Queen" είναι λεπτή υπόθεση, ενώ ορισμένες επιχειρήσεις έχουν εφαρμόσει πολιτικές εναντίον των κουτσομπολιών, αλλά οι πολιτικές αυτές είναι συνήθως αδύνατο να επιβληθούν νομότυπα.

Οι υπάλληλοι "Drama Queen" κάνουν τους άλλους υπαλλήλους να πιστεύουν ότι οι συζητήσεις τους παρακολουθούνται και κρίνονται.

Ο υπάλληλος θύμα, είναι ο δεύτερος τύπος υπαλλήλου που πρέπει να... αποφεύγουν οι εργοδότες.

Είναι αυτοί οι οποίοι αρέσκονται να το... παίζουν θύματα, ενώ πάντα κατηγορούν κάποιον άλλο για την κατάστασή τους και έχουν μία δικαιολογία για τα πάντα.

Άλλη μία κατηγορία, είναι οι υπάλληλοι που δηλώνουν συχνά ασθενείς. Αν αυτό επαναλαμβάνεται κάνει τους άλλους υπαλλήλους να νοιώθουν μειονεκτικά επειδή τους καλύπτουν.

Τρίτος τύπος είναι οι αιρετικοί υπάλληλοι, οι οποίοι θέλουν να σπάνε τους κανόνες, από τους πιο απλούς, έως τους πιο σύνθετους.

Αυτοί οι «επαναστάτες χωρίς αιτία», όπως τους χαρακτηρίζει ο Business Insider, κινούνται «εκτός σεναρίου» και κανόνων κάθε μέρα.

Τις περισσότερες φορές ένας «επαναστάτης» είναι κάποιος με ανεξάρτητη σκέψη που θέλει να κάνει την διαφορά. Αν ο προϊστάμενος καταφέρει να οργανώσει τις ικανότητες του «επαναστάτη», τότε αυτό θα λειτουργήσει υπέρ του, όμως τις περισσότερες φορές οι «επαναστάτες» νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα και αρνούνται να ακούσουν τον άλλο.

Το χειρότερο είναι ότι αυτοί οι άνθρωποι νιώθουν ότι είναι ηγέτες, δίνοντας εντολές στους άλλους. Αν τους δοθεί αρκετός χρόνος σε ένα γραφείο, θα το «μολύνουν» αφού και οι άλλοι εργαζόμενοι θα αρχίσουν να αναρωτιούνται γιατί πρέπει αυτοί να ακολουθούν τους κανόνες.

Στις αντιμετώπιση όλων των πάνω, βοηθά, όπως σημειώνεται το dress code, το ωράριο και η τήρησή του, τα deadlines, και γενικότερα οι καθαροί κανόνες.



Read more: http://www.oparlapipas.com/2015/11/blog-post_24.html#ixzz3qFMgFOuB

Σχόλια