Έτσι με βίασαν οι 3 Πακιστανοί... (Ένας εξαιρετικά και αληθινά περιγραφικός ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΠΑΝΟΥΣΗΣ)




Όχι κυριε προεδρε. Τα παιδια ειναι κατα βασιν αθωα... Αυτοί που θα πρεπει να καταδικασετε ειναι οι φονιαδες των λαων, που με τις βομβες τους και με τα τανκς τους, δεν αφηνουν τους λαους να ζησουν ειρηνικα, κατω απο τη φωτεινη καθοδηγηση της κομματικης ηγεσιας των προλεταριακων δυναμεων...




... γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ, μόνον έτσι μπορεί να περιγραφεί... όπως ακριβώς είναι... χωρίς παρωπίδες και χωρίς αλλοίωση της πραγματικότητας.

ΕΥΓΕ, ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΝΟΥΣΗ!


Καλλιόπη Σουφλή




Γράφει ο Λευτέρης Πανούσης

Α, για σας παρακαλώ κύριε πρόεδρε... πρόεδρος, ξεπρόεδρος, δεν μπορείτε να μου μιλάτε εμένα έτσι...

Είναι τώρα πράγμα αυτό που υπονοείτε, ότι τάχα μου τα ήθελε και μένα ο απαυτός μου, επειδή με βίασαν 3 σύροι πρόσφυγες, από το Πακιστάν; Εγώ κυριε πρόεδρε δεν είμαι σαν καμιά απ' αυτές τις σουρλουλουδες, που κατεβάζουνε τα βρακιά τους με τη δεύτερη βότκα - κάτι τέτοια να πάτε να τα πείτε στις μικροαστούλες της Μυκόνου κι όχι σ΄εμένα, που άλλο από τα κουφονήσια και την Ίο, δεν έχω κάνει διακοπές... εγώ είμαι παιδί της αριστεράς από τα γενοφάσκια μου - κι αν θέλετε να ξέρετε ο παππούς μου ήτανε πρόσφυγας από την Πέργαμο και αντάρτης του ΕΛΑΣ και μου λεγε: "παιδί μου, η τιμή της κομμουνίστριας είναι η τιμή της εργατιάς..." Μάλιστα κυριε μου... και μην μου ξαναπείτε ότι τάχα μου τους προκάλεσα, γιατί στη δικια μου τη ντουλαπα κύριε πρόεδρε, κοντοκάβαλο και ξεβυζο δεν υπαρχει...
Αφού για να καταλάβετε, οι αστοί φίλοι μου με αποκαλούνε "ταγάρι"

Για ποια με περάσατε λοιπον; Εγω αν θέλετε να ξερετε δεν ενεργω απο συμφερον, ενεργω απο ιδεολογια... αγωνιζομαι για εναν κοσμο χωρις χαρτες, χωρις συνορα, χωρις ταυτοτητες και χωρις αφεντικα... οι προσφυγες ειναι ολοι ταξικα μου αδερφια και θα εδινα και το βρακι μου γι αυτους - αλλα βλεπετε κυριε προεδρε, οι συγκεκριμενοι τρεις, μου το κατεβασαν χωρις να με ρωτησουν...

Και μην γελατε σας παρακαλω, διοτι οταν θα σας περιγραψω με λεπτομερειες το τι μου εκαναν στο κρεβατι, θα φριξετε! Μάλιστα κυριε προεδρε και κανονιστε να επιβαλλετε την ταξη εδω μεσα, που επιτρεπετε στο φασισταριο να με κοιταζει και να σκαζει στα γελια...
Αμαν πια κυριε προεδρε... Για βιασμο μιλαμε, οχι για το Al Tsantiri News...





Ακούς εκεί... τους προκάλεσα! Εγώ για να ξέρετε, βρέθηκα στην πλατεία Βικτωρίας, με τη ΜΚΟ στην οποία ανήκω εδώ και χρόνια τώρα, για να μοιράσουμε προφυλακτικά και ενημερωτικό υλικό κατά του έητζ, της ομοφοβίας και του φαλλοκρατισμού και τα παιδιά αυτά τα γνώριζα από τη Λέσβο, όπου είχα πάει το καλοκαίρι για να σώσω προσφυγόπουλα από τον πνιγμό και να μοιράσουμε ανθρωπιστική βοήθεια στις καημένες τις προσφυγοπούλες, που δεν είχανε που την κεφαλή "πλύναι..."
Πως είπατε; Ποιους εννοώ λέγοντας "τα παιδιά;" Μα τους 3 κατηγορούμενους κυριε πρόεδρε - ποιους άλλους να εννοώ.. Τους βιαστές μου δηλαδή...

Α για σας παρακαλω εσας εκει κατω - αν δεν σταματησετε τα γελια, θα σας πεταξω στα κεφαλια τα αρβυλακια μου... Κι εσεις κυριε προεδρε, τι κανετε; Δεν τους βλεπετε που με γελοιοποιουν;
Πως ειπατε; Να παραμεινω στα γεγονοτα; Μα για τα γεγονοτα σας μιλαω...
Τα παιδια λοιπον, μου προτειναν να παω στο σπιτι τους, για να συνεχισουμε τη συζητηση περι της φαλλοκρατικης αντιληψης, που κυριαρχει στις χωρες τους κι εγω φυσικα δεχτηκα ευχαριστως, οπως θα δεχονταν καθε συνειδητοππιημενη συντροφισσα, που αγωνιζεται για εναν καλυτερο κοσμο, χωρις ξενοφοβιες, ομοφοβιες και πασης φυσεως σεξοφυλετικες διακρισεις... στο κάτω-κατω ταξικα μου αδερφια ητανε και ο Αλη και ο Μωχαμεντ και ο Χασαν - ηταν δυνατον να τους αφησω ετσι, χωρις να τους διαφωτισω;

Γιατί εγω δεν ειμαι καμια ισλαμοφοβικη να πιστευω οτι οι μουσουλμανοι θεωρουν τις γυναικες σκλαβες τους - απλως οι ανθρωποι αυτοί, έχουν διαμορφωσει το ιδεολογικο τους εποικοδομημα, βασει των συγκεκριμενων παραγωγικων σχεσεων, που επιβάλλει η κυριαρχη ταξη στις χωρες τους κι όταν βλέπουν γυναίκα νομιζουν οτι βλεπουν απλως ένα αιδοίο με ποδια...
Οχι κυριε προεδρε, εγω ειμαι μοντερνα κοπελα με προοδευτικες αντιληψεις και πολυπολιτισμικιά.
Οι μουσουλμανοι ειναι το ιδιο κακοι ή το ιδιο καλοι, οσο ειναι και οι χριστιανοί και οι σιντοϊστες και οι βουδιστες και ολοι μας - απλως τους λειπει η καταλληλη καθοδηγηση, για να εξελιχθουν σε καλους προλεταριους, οπως εμεις οι ανταρσούλες...
Γι αυτο και τους ακολουθησα στο σπιτι τους, χωρις καμια ενοχή και χωρις κανεναν φοβο.
Τι ειμαστε;
Μελαμψοφοβικες ειμαστε, στο κατω-κατω;

Ασε που κρατησαν για τον εαυτο τους τα περισσοτερα προφυλακτικά μου, επειδη ηθελαν να τα δωσουν λεει και σε αλλους φιλους τους, ωστε να ενημερωθουν για το ειτζ και τον ρατσισμο - αλλα οπως καταλαβαινετε μετα τα χρησιμοποιησαν στον απο τετοιον μου...
Μα τελος παντων κυριε προεδρε καντε κατι για να σταματησουν να γελανε... Δεν το αντεχω το γελιο τους...
Καλυτερα το εχω να με φτυνουν...





Λοιπον σας ελεγα οτι πηγαμε στο σπιτι των παιδιων κι εγω ξεκινησα να τους εξηγω για ποιους λογους δεν θα πρεπει να αντιμετωπιζουν εμας τις γυναικες ως κατωτερα οντα, ενώ ο Αλη και ο Χασαν εβαλαν να πιουμε τσαι... μετα ο Χασαν με διεκοψε και με ρωτησε αν οι ανδρες και οι γυναικες ειναι το ιδιο πραγμα κι εγω βεβαιως του εξηγησα οτι φυσικα ειναι το ιδιο κι οτι οι οποιες διαφορες τους ειναι καθαρα αποτελεσματα της κοινωνικης διαμορφωσης του φυλου κι οτι ολα αυτα θα αλλαξουν σε μια αταξικη κοινωνία, την οποια ολοι μας ονειρευομαστε... Και τοτε κυριε προεδρε ο Χασαν έβγαλε τη μαλαπερδα του και μου την εφερε μπροστα στη μυτη μου'''
- Εχεις τετοιον εσυ, μωρη;
Κι οι αλλοι δυο, ειχανε σκασει στα γελια, ενω ξεκουμπωνανε τα παντελονια τους...

Τωρα θα μου πειτε, γιατι κοπελα μου αφου ειδες οτι άρχισαν να τις βγαζουν μπροστα σου, δεν εκαμες μια προσπαθεια να πεταχτεις εξω απο το διαμερισμα και να γλιτωσεις τα επομενα;
Δεν καταλαβα;
Για ποια με περνατε κυριε προεδρε; Για καμια ομοφοβικη και φαλλοφοβικη χρυσαυγιτισσα, που αρχιζει τις τσιριδες μολις δει μελαμψο πουλι; Σας παρακαλω, κυριε... Εγω ειμαι αλληλεγγυα και προοδευτικια και αγωνιζομαι να διαφωτισω την εργατικη ταξη, ασχετως αν η εργατικη ταξη, μ εχει μονο για τον πουτσο [μετα συγχωρησεως, που λενε...]
Το ζητημα δεν ηταν να φυγω εγω, για να γλιτωσω τον βιασμο, αλλα να τους αλλαξω τις αντιληψεις, ωστε να μην ξαναβιασουν καμια αλλη γυναικα - ουτε χριστιανη ουτε μουσουλμανα.

Γι αυτο δεν εδωσα σημασια, στο οτι τις ειχαν βγαλει και οι τρεις τους εξω και μου τις κουναγαν επιδεικτικα αλλα συνεχισα να τους εξηγω τους λογους για τους οποιους εμεις της εργατικης ταξης, δεν πρεπει να αντιμετωπιζουμε τις γυναικες ως αντικειμενο ηδονης...


Τους ρωτησα μαλιστα αν συνηθιζουν να συμπεριφερονται ετσι στις γυναικες της χωρας τους και ο Μωχαμεντ μου απαντησε πως οταν μια γυναικα "δεν τα θελει" φροντιζει να μην βρεθει στη ροτα ενος ανδρα - αλλιως ειναι τσουλα και καλα της κανουνε να την ξεκωλιαζουνε...
Εγω τοτε τους ειπα, οτι σεβομαι τις πολιτισμικες τους ιδιαιτεροτητες και δεν θελω σε καμία περιπτωση να τους επιβαλλω να ακολουθησουν τις δικες μας κι οτι εγω δεν ειμαι καμια ξενοφοβική, για να μην καταλαβαινω οτι εκαμαν σε μενα, τα ίδια που θα εκαμαν και σε καθε αλλη γυναικα, συμφωνα παντα με το ιδεολογικο τους εποικοδομημα - αλλα τοτε ο Αλη, ηρθε απο πισω μου και προσπαθησε να μου βγαλει τη μπλουζα...

Εγω κυριε προεδρε, ως μοντερνα και αριστερή αλληλεγγυα, δεν του φωναξα "κατω τα χερια σου ρε κοπριτη", οπως θα εκαμε καμια υστερω μικροαστουλα αλλα αντιθετα, του εξηγησα, οτι αν ηθελαν να με δουν γυμνη, θα ηταν πιο σωστο να μου το ζητησουν, αντι να με ξεβρακωσουνν επι τοπου, με το ζορι...
Τοτε αρχισαν να γελανε ολοι μαζι και να μου χτυπανε παλαμακια, προτρεποντας με να γδυθω...
Ε, τι να καμω κι εγω κυριε προεδρε, ως αλληλεγγυα και μοντερνα κοπελα; Αρχισα να να τα βγανω ενα-ενα κι οταν εφτασα στο βρακακι, κανει μια ετσι ο Αλη και μου το σκιζει στα δυο...
- Παιδια τους λεω, εγω τοτε... Δεν νομιζω να φτασετε ως τον βιασμο, ετσι; Ειπαμε να εχουμε ταξικη αλληλεγγυη αλλα οχι να αρχισουμε και τις αλλαξοκωλιες... Αλλωστε ειμαι και παντρεμενη...

Και τοτε κυριε προεδρε, σκυβει ο Μωχαμεντ, ενώ οι αλλοι δυο μου πιανουνε χερια και ποδια και με δενουν με τις ζωνες τους απανω στην πλατη του κι αρχιζουν το που σε πονεί και που σε σφαζει...
Τα παντα μου εκαναν κυριε προεδρε... Με πηρανε και κατα φυσιν και παρα φυσιν και στοματικό - σας λέω δηλαδή δεν μου αφήσανε τρύπα για τρύπα...
Μα, σας παρακαλώ, κυριε προεδρε καντε κατι να σταματησουν τα γελια αυτοι οι φασιστες...
Ειναι δυνατον εγω να σας περιγραφω τα βασανιστηρια μου και αυτοι να γελανε;
Tragik κυριε προεδρε..
Πολυ tragik...

Τωρα θα μου πειτε κυριε προεδρε - τι να σου καμουν κι αυτα τα παιδια, αφου τελος παντων αυτη ειναι η κουλτουρα τους και ετσι εχουν μαθει να συμπεριφερονται. Μακαρι να ειχα τη δυναμη να τους δωσω να καταλαβουν, οτι αυτο που μου εκαναν ειναι εκμεταλλευση αιδοιου απο φαλλο...
Εγω κυριε μου δεν ζηταω τιποτε αλλο απο εναν κοσμο ανοιχτο για ολους τους ανθρωπους, ασχετως φυλης, εθνικοτητας ή θρησκειας, χωρις συνορα, χωρις δικαστες, χωρις μπατσους και χωρις τσιγκινα βρακακια... κι αυτα προσπαθω να πετυχω μεσα απο την πολιτικη μου δραση και τη ΜΚΟ, στην οποια δινω και την ψυχη μου...
Τι φταιω εγω, αν οι κοινωνικοοικονομικες συνθηκες, δεν επιτρεπουν ακομα να αποχτησουμε ολοι και ολες μας ταξικη αλληλεγγυη;

Όχι κυριε προεδρε. Τα παιδια ειναι κατα βασιν αθωα... Αυτοί που θα πρεπει να καταδικασετε ειναι οι φονιαδες των λαων, που με τις βομβες τους και με τα τανκς τους, δεν αφηνουν τους λαους να ζησουν ειρηνικα, κατω απο τη φωτεινη καθοδηγηση της κομματικης ηγεσιας των προλεταριακων δυναμεων...

Καταγγελω ως ηθικους αυτουργους του βιασμου μου, τον προεδρο των Ηνωμενων Πολιτειων της Αμερικης και τον Ρωσο φασιστα Βλαντιμιρ Πουτιν.

Αυτους να καταδικασετε κυριε προεδρε και οχι τον Αλη, παρα το γεγονος οτι χρειαστηκαν δεκατρια ραμματα για να επανελθουν τα αποκατινά μου στην κανονικη τους θεση, γιατι εδω που τα λεμε κυριε προεδρε, η μαλαπερδα του Αλη, δεν συγκρινεται ουτε με φουρνοφτυαρο κι αμα τη δοκιμασετε, θα καταλαβετε τι παναπει: "να σου ανοιγουν τα συνορα και να σου ξεσκιζουν τις σημαιες..."

Και μην χασκογελατε εσεις οι απο κατω - κωλοφασιστες...

Για ποια με περασατε δηλαδη; Για καμια οπισθοδρομικια, που προτιμαει να στεκει ο κωλος της στη θεση του, απο το να αγωνιζεται για την αλληλεγγυη των λαων και για την ανοιχτη κοινωνια;

Τι μας λετε, καλε;
Σιγα μην γινουμε και χρυσαυγιτισσες...
Νομιζω, κυριε προεδρε;




Δεν ξεχνω

Πηγή
http://attikanea.blogspot.gr/2016/11/3_4.html

Σχόλια